Betalning

1. Var har ni för olika betalsätt?

Vi samarbetar med Klarna! Du kan välja att betala på en gång, faktura eller att dela upp din betalning.

Läs mer om Klarna's betalningsmöjligheter på deras hemsida.

2. Varför behöver jag bekräfta varje köp via min internetbank?

Kontrollera om din kortutgivare har anpassat sig efter de nya EU-reglerna. I vissa fall måste du aktivt låsa upp kortet via din internetbank innan varje online köp. Detta kan vara en anledning till nekade transaktioner. (Observera att det är beroende på vilken typ av kort du använder vid köptillfället).

 

Vi rekommenderar att du tar kontakt med Klarna's support och beskriver ditt ärende. Du är också självklart välkommen att maila oss.

3. Hur sker återbetalningen?

Om du har betalat med kort kommer vi be Klarna att återbetala summan när vi har tagit emot varorna. Har du valt att betala via faktura kommer din faktura att makuleras. Glöm inte att hålla utkik i din internetbank och hos Klarna.

Följ oss på Instagram

@kavat_sweden