0 Kundvagn
Lagd i kundvagn
    Du har produkter i din kundvagn
    Du har 1 produkt i din kundvagn
    Totalt
    Kassa Fortsätt handla



    Skofabriken Kavat grundades i Kumla redan 1945, och ambitionen att göra världens bästa barnskor är lika självklar nu som då. Ända sedan starten har företaget legat i framkant i utvecklingen av barnskor, och numera också på vuxensidan. Varje år produceras 300 000 par skor i den egna fabriken i Bosnien & Hercegovina med 150 anställda och i Sverige har företaget 30 anställda. Omsättningen för 2017 uppgick till drygt 117 miljoner och visar tydligt att intresset och efterfrågan på miljövänliga skor ökar. Kavat säljs idag i över 20 länder och har över 50 modeller certifierade under EU:s ECO-label, vilket gjort Kavat till en världsledande tillverkare av miljömärkta skodon.

     

    VI SÖKER NU EN MEDARBERARE INOM SALES BACKOFFICE TILL VÅRT HUVUDKONTOR I KUMLA

    Vill du vara med och utveckla vår säljadministration? Vi satsar och tillsätter nu en ny roll med övergripande ansvar att stötta säljorganisationen, både inom och utanför Sveriges gränser. Sales Backoffice rollen ska vara behjälplig vid orderläggning och övriga säljaktiviteter. För att trivas i rollen krävs ett brinnande intresse för kundservice och skor. Vidare vill vi att Back Office rollen hjälper oss att utveckla och dokumentera arbetssätt och arbetar med löpande förbättring. Denna roll passar dig som vill fungera som spindeln i nätet för sälj i samverkan med övriga avdelningar inom organisationen.

     

    ARBETSUPPGIFTER (i huvudsak, ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma)

    • Utföra orderläggning i affärssystem/kundsystem på underlag från säljare
    • Dagligen hantera kundmail och samtal från kunder samt innesälj.
    • Utarbeta och kontinuerligt utveckla orderhanteringsprocessen.
    • Stötta vid kundmöten, mässor och annan säljadministration.
    • Rensa och underhålla affärssystemet med hänseende till orderstock, kundinformation mm.
    • Övrig förekommande säljadministration

     

    DIN PROFIL

    Formella krav för tjänsten är minst 3-årig gymnasial utbildning samt påbyggnadsutbildning inom säljområdet. Tjänsten kräver god kunskap inom Officepaketet särskilt Excel, inom pivottabeller och data via ODBC kopplingar. Formella språkkrav är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Starkt meriterande är kunskaper i tyska. För tjänsten krävs B-körkort.

    Personen ska ha minst 2 års erfarenhet av från likande arbetsuppgifter, gärna från en större organisation. Branscherfarenhet är ett plus. Tjänsten kräver att personen är strukturerad och har ett sinne för administration såväl som ett föredömligt serviceinriktat agerande. Vidare krävs mycket god samarbetsförmåga, flexibilitet och förmågan att ta egna initiativ.

     

     

    INTRESSERAD?

    Varmt välkommen med din ansökan till: finance@kavat.com